Vampire Academy RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andere vl's

3 plaatsers

Ga naar beneden

Andere vl's Empty Andere vl's

Bericht van Katherine and Matt za mei 11, 2013 10:14 pm

Ik wil nog een rpg site maken (wat 1 à 2 weken kost om te maken), maar ik twijfel tussen twee verhalenlijnen.

1. Fortis Terra is een kasteel ergens in Frankrijk, in 1136. De baas van het kasteel is lord Petram. Het is een normaal kasteel met adel en bedienden. Wat minder normaal is is dat er vele verraders rondlopen in en om het kasteel. Spionnen van de vijand. Of gewoon een groep die denkt dat ze het land beter kunnen regeren. Kun jij je vrienden nog wel vertrouwen. Zijn het je vrienden eigenlijk wel? We zullen het snel weten.

2. Stel je voor dat in deze wereld mensen leefde die niet zo waren als ons. Ze hebben iets speciaals, iets dat je je bijna niet kan voorstellen. Ze hebben een kracht, waarmee ze je misschien wel kunnen vernietigen. Wat het dan ook is, het onderscheid hun van de mens. Ze noemen zichzelf wel mensen, maar zo gedragen ze zich niet. Ze willen de aarde overnemen.
In deze wereld hebben die mensen dat al lang gedaan. Heel Amerika en Afrika zijn al uitgeroeid. Alleen nog een klein deel van Azië en Europa hebben stand gehouden. De wezens kunnen ieder moment binnen vallen en nemen een deel van de mensen gevangen. De rest wordt gewoon op een gruwelijke manier vermoord.
Deze RPG speelt zich af in een trainingsbasis van deze mensen met de kracht. De medewerkers hier zijn mensen die ze al gevangen hebben genomen. Het zijn proefkonijnen voor hun krachten. Bedienden en schoonmakers. Alles wat je maar kunt bedenken. De mensen moeten het vuile werk opknappen.
De mensen met krachten krijgen hier een opleiding tot hun 19de. De mensen blijven hier tot hun leven voorbij is. Voor eeuwig dus, want ze worden hier ook begraven
Katherine and Matt
Katherine and Matt
Admin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 09-05-13
Leeftijd : 27

https://vampire-academyrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere vl's Empty Re: Andere vl's

Bericht van Isabelle za mei 11, 2013 10:15 pm

Ik vind 2 leuker, wat spannender.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere vl's Empty Re: Andere vl's

Bericht van Mariah Carcia. za mei 11, 2013 10:20 pm

OMG ik ben gek op verhaallijnen van vroeger. Ik vind ze allebei leuk!
Mariah Carcia.
Mariah Carcia.

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere vl's Empty Re: Andere vl's

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum