Even voorstellen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even voorstellen
Jaa
Hallo, ik ben Lotte en ik heb deze site opgericht! Ik houd heel erg van lezen en schrijven!!
Graag je even voorstellen!
Hallo, ik ben Lotte en ik heb deze site opgericht! Ik houd heel erg van lezen en schrijven!!
Graag je even voorstellen!
Re: Even voorstellen
Hoi, ik ben Nicolette, alle bijnamen mogen. :3 Ik ben dol op schrijven, lezen, gamen en tekenen. Verder werk ik in bibliotheek ^^ Uhm, ik ben 16 en verder ben ik heel saai.
Rose.- Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 28
Ik ben Iris en ik ben zeventien jaar oud. Ik hou van lezen, schrijven, zingen, dansen, toneel spelen enne ja... that's it i guess :')
Daniëlle- Aantal berichten : 8
Yo~ \(^o^)
Ik ben Myrthe, 15 jaar oud, en een aantal van mijn hobbies zijn lezen, schrijven, tekenen, judo, gamen en zwaardvechten (ook al zijn het niet echt zwaarden, meer lange takken die ik wat bewerkt heb xD). Verder ben ik volgens sommige mensen nogal geobsedeerd door japan, wat soms nogal klopt...
Ik ben Myrthe, 15 jaar oud, en een aantal van mijn hobbies zijn lezen, schrijven, tekenen, judo, gamen en zwaardvechten (ook al zijn het niet echt zwaarden, meer lange takken die ik wat bewerkt heb xD). Verder ben ik volgens sommige mensen nogal geobsedeerd door japan, wat soms nogal klopt...
Akira- Aantal berichten : 30
Leeftijd : 27
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: