Vampire Academy RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Adam Smith

2 plaatsers

Ga naar beneden

Adam Smith Empty Adam Smith

Bericht van Adam Smith vr mei 10, 2013 11:50 am

Volledige naam: Adam Smith
Roepnaam/bijnaam: Adam
Leeftijd (16 of 17): 17
Geboortedatum: 12/02/1996
Geboorteplaats: Detroit
Geslacht: Man
Dhampier of Moroi: Dhampier
Als Moroi, Koninklijk?: x
Geaardheid : Bisexueel

Afkomst: Oorspronkelijk komt Adam uit Ierland maar zijn familie is verhuist en nu woont hij daar helaas niet meer.
Familie: Adam zijn moeder stierf bij zijn geboorte waardoor hij een slechte relatie kreeg met zijn vader. Verder heeft hij geen familie en eigenlijk wil hij ook nooit meer iets met iemand te maken hebben qua familie.
Verleden: Vroeger werd hij mishandeld door zijn vader. Het begon toen hij erg klein was en het bleef doorgaan tot hij een tiener was. Adam was het soort jongen dat blij was om op school te zijn, al was het alleen maar om afstand te kunnen nemen van die vreselijke man, hij kon hem zelfs zijn vader niet noemen. Het enige dat hem ook tegen school deed opzien was het feit dat hij er absoluut niet populair was. Hij werd buitengesloten, uitgescholden en soms afgeslaan. Dit liet hij allemaal gebeuren, denkend dat hij niks meer waard was dan dat. Op een dag kwam er een jongen, 2 jaar ouder dan heb, naar die school en de jongen beschermde hem tegen de pestkoppen. Verbaast en verheugd dat hij een nieuwe vriend had gemaakt begon hij rond de jongen te hangen. Hierdoor duurde het niet lang voor de jonge zijn hele wereld, zijn wezen was geworden. De jongen was namelijk de eerste die écht aardig tegen hem deed. Een maand nadat hij de jongen had ontmoet stelde de jongen hem aan een paar oudere vrienden buiten de school voor en ze nodigde hem uit voor een feestje. Hij ging akkoord maar had al snel door dat dit een feestje was waar iedereen drugs gebruikte. De jongens gaven hem een naald en toonde hem hoe hij alles moest doen. Hij wilde het eerst niet maar die ene jongen zou misschien kwaad kunnen worden dus hij deed het toch. Zo begon het. Elke avond deden ze dit tot ze wisten dat Adam verslaafd was geraakt. De jongen (Jayson) had Adam nu helemaal in zijn macht. Het begon daarna klein, de opdrachtjes. Een dvd stelen, iemand afslaan, .. Hij deed veel dingen om als beloning een spuit te krijgen. Zelfs prostitutie kwam erin voor maar Jayson wou meer geld zien maar Adam weigerde op een bepaald moment ookal had hem dat erg veel moeite gekost, hierdoor is Jayson weggegaan uit de school. (nou eigenlijk was hij buitengesmeten omdat ‘iemand’ een tip had gegeven over drugs op zijn kamer).
Lengte: 1 meter 80
Omschrijving haar: Hij heeft kort zwart haar dat aan de rand is afgeschoren.
Omschrijving ogen: Hij heeft lichtgrijze ogen
Bouw van het lichaam: Hij is niet echt tenger gebouwd maar ook niet super gespierd. Eigenlijk is hij er wel tevreden over.
Andere uiterlijke kenmerken: Hij heeft redelijk veel tatoeages en een tepelpiercing.

Karakter: Adam heeft een erg ingewikkeld karakter maar ik zal hem proberen te omschrijven. Zie je, Adam heeft een heleboel problemen gehad in het verleden waardoor hij moeilijk mensen kan vertrouwen of nog iets op hun kan bouwen. Hij is redelijk negatief en heeft een hekel aan de meeste mensen om hem heen. Vaak zie je hem met een sigaret ofzo in zijn handen terwijl hij tegen een muur leunt om zo gesprekken met andere mensen te vermijden. Een heleboel mensen kijken naar hem en willen meteen niks meer met hem te maken hebben wat hij wel een pluspunt vind aangezien hij zelf ook niet op hun gesteld is. Als mensen gewoon op zijn uiterlijk afgaan of op de littekens die hij heeft van zijn drugsgebruik om hem te oordelen dat moet hij sowieso niks van ze weten aangezien het dan niet zijn soort mensen zijn. Adam vind het niet erg om alleen te zijn en houd graag zijn imago van ‘badboy’ op omdat mensen hem zo meer en meer gaan vermijden. Eigenlijk is Adam wel een erg lieve jongen en zit hij in met andere mensen hun problemen, hij zou het gewoon niet snel laten zien aangezien hij op die manier zwak zou zijn tegenover andere mensen. Verder heeft hij zich helemaal in het vechten gestort en het leren ervan omdat hij op die manier al zijn gedachten zou kunnen verzetten. Als je bij Adam in een goed boekje wil komen te staan dan moet je aantonen dat je te vertrouwen bent en dat je niet oordeelt op iemand zijn uiterlijk of verleden.
Passies: Hmm.. Ik denk op zich niet dat Adam echt passies heeft behalve het vechten dan. Dit komt doordat hij nooit echt de kans heeft gehad om zichzelf te zijn of om na te denken over dingen dat hij leuk vind. Het enige dat hij echt kent is pijn, drugs en vechten dus ik denk dat je vechten dan wel één van zijn passies zou kunnen noemen..
Afkeer: Adam heeft een afkeer voor mensen die denken dat ze iemand kunnen beoordelen zonder die mensen te kennen, voor mensen die anderen pesten en voor mensen die anderen manipuleren. Verder denk ik niet dat hij veel afkeer heeft voor dingen behalve misschien contact met mensen die hij niet kent.
Relaties: Adam heeft letterlijk geen relaties, zijn vader heeft hij in geen jaren nog gezien, zijn moeder is dood en hij heeft geen vrienden. De pesterijen zijn gestopt en het lijkt alsof niemand zich hem nog herinnerd maar dat zou ook kunnen komen omdat hij in een korte tijd erg veel is veranderd. Ook wil hij niet direct vrienden.
Angsten: Ik denk dat één van zijn grootste angsten is dat hij bang is om van het school getrapt te worden als ze erachter kwamen dat hij verslaafd is aan drugs..
Talenten: Adam blinkt in bijna alles uit. Hij is slim, sterk en snel dus ik denk niet dat ik hier veel meer over te zeggen heb.
Zwakheden: Adam zijn drugs zijn zijn grootste zwakheid. Je weet dat ik heb gezegd dat hij in alles uitblinkt toch? Wel dit is enkel als hij niet aan de drugs heeft gezeten die dag en dat gebeurd zelden aangezien hij nog steeds hevig verslaafd is. De leraren begrijpen niet hoe het komt dat hij de ene dag vreselijk goed is in alles en dat hij de meeste dagen de andere leerlingen niet kan bijhouden.

Overig: Adam heeft ook een aantal littekens gekregen door zijn vader maar verder heb ik niet echt veel te zeggen.
Plaatje (Real life plaatjes alsjeblieft):

Adam Smith Displaypicture?imageid=34590786&large=1
Adam Smith Displaypicture?imageid=34590784&large=1
Adam Smith Displaypicture?imageid=34590781&large=1
Adam Smith
Adam Smith

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Adam Smith Empty Re: Adam Smith

Bericht van Katherine and Matt vr mei 10, 2013 6:48 pm

Goedgekeurd!
Katherine and Matt
Katherine and Matt
Admin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 09-05-13
Leeftijd : 27

https://vampire-academyrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum